تیم دوچرخه سواری کندوان

ساخت وبلاگ

نهمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان مازندران

نهمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان مازندران ،نکوداشت مرحوم عباس پولایی مرحله سوم و چهارم در روز جمعه مورخ 16 آبان 93 در 2 رشته 1 کیلومتر سرعت و 15 کیلومتر تام تریل انفرادی به میزبانی شهرستان چالوس در بزرگراه چالوس – مرزن آباد برگزار شد .نتایج این دوره از مسابقات، بدین شرح می باشد:

رشته 1 کیلومتر
1- مرتضی رضوانی ( تیم کندوان چالوس)
2- علی کبودی (جواهری مرکیش تنکابن)
3- ابراهیم پورنجف (جواهری مرکیش تنکابن)


رشته 15 کیلومتر
1- مرتضی رضوانی ( تیم کندوان چالوس)
2- امین پورنجف (جواهری مرکیش تنکابن)
3- سعید براری (شهرداری الف ساری )

 

kandevan
 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 648 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 22:24

دوچرخه سوار تیم کندوان چالوس پیشتاز مسابقات لیگ دوچرخه سواری مازندران شد

ساری- ایرنا- دوچرخه سوار تیم ' کندوان چالوس' درهردو بخش سرعت و استقامت جاده مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های مازندران با ثبت بهترین زمان پیشتاز در صدر جدول شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان هفته سوم وچهارم نهمین دوره این مسابقات که با رقابت حدود 60 دوچرخه سوار در قالب 12 تیم باشگاهی در دو رشته یک کیلومتر سرعت واستقامت جاده ای در مسیرجاده کندوان برگزار شد، در رشته یک کیلومتر سرعت و استقامت، ' مرتضی رضوانی' از تیم کندوان چالوس با زمان یک دقیقه و دوثانیه و هشت صدوم ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت وقهرمان شد.

در این رشته، ' علی کبودی ' و ' امین پورنجف ' هر دو از تیم جواهری مهرکیش تنکابن به ترتیب با دو وسه ثانیه اختلاف دوم وسوم شدند.

در رشته استقامت 15کیلومترجاده، ' مرتضی رضوانی' از تیم کندوان چالوس این مسیر با زمان 21دقیقه و سه ثانیه و 75صدوم ثانیه پیمود و پیشتاز دیگر دوچرخه سواران درصد قرار گرفت.

' امین پورنجف ' از تیم جواهری مهرکیش تنکابن با دو دقیقه و 16 ثانیه اختلاف دوم شد و ' سعید براری' از تیم شهرداری ساری با دو دقیقه و 18ثانیه و 10 صدوم ثانیه اختلاف با نفر اول در رده سوم ایستاد.

در رقابتهای امسال در مجموع حدود 60 دوچرخه سوار در قالب 12 تیم باشگاهی از مازندران در مسیر شهرهای این استان با هم رقابت می کنند.

در مجموع برای مسابقات امسال حدود 72 میلیون ریال جایزه نقدی از سوی ' عبدالهی ' رییس هیات دوچرخه سواری مازندران درنظرگرفته شده که به سه نفر رشته سرعت وسه نفر رشته استقامت اهداء خواهد شد.

در هشتمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های مازندران در سال گذشته هشت تیم با هم رقابت کردند، که در رشته استقامت جاده تیم شهرداری فریدونکنار قهرمان شد و تیم های بابل و ساری به ترتیب دوم وسوم شدند.

در رشته سرعت این مسابقات هم تیم نجلای ساری الف به مقام قهرمانی رسید وتیم های شهرداری فریدونکنار و نجلای ساری ب در رده های دوم وسوم قرار گرفتند

kandevan3

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 510 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 22:29

شمال آنلاین:مسابقه لیگ برتردوچرخه سواری باشگاه های مازندران در رشته کرسی مرحله سوم وچهارم به میزبانی هئیت دوچرخه سواری چالوس وتیم کندوان در دو بخش یک کیلومتر وپانزده کیلومتر انفرادی با حضور هشت تیم و60 شرکت کننده از کل استان در بزرگراه چالوس برگزار شد با برتری تیم کندوان به پایان رسید.

شمال آنلاین:مسابقه لیگ برتردوچرخه سواری باشگاه های مازندران در رشته کرسی مرحله سوم وچهارم به میزبانی هئیت دوچرخه سواری چالوس وتیم کندوان در دو بخش یک کیلومتر وپانزده کیلومتر انفرادی با حضور هشت تیم و60 شرکت کننده از کل استان در بزرگراه چالوس برگزار شد با برتری تیم کندوان به پایان رسید.

 

سید حسین هاشمی رئیس هئیت دوچرخه سواری چالوس وسرپرست تیم کندوان در این دوره از مسابقات گفت: این برتری نشان دهنده تلاش ورزشکاران در این رشته بوده است .

هاشمی خواستار توجه بیشتر هئیت استان به رشته کوهستان شد وافزود: همانطور که در رشته دوچرخه سواری کرسی فعالیت دارند در رشته کوهستان هم توچه بیشتری کنند.

ابراهیم صادقی داور کشوری دوچرخه سواری گفت: وضعیت لیگ مازندران نسبت به کشور به علت توریستی بودن شمال کشور وبه همین علت نا امنی در جاده هابرای برگزاری مسابقات  ضعیف تر از کشور عمل میکند.

وی افزود: در صورت داشتن پیست مخصوص دوچرخه سواری تیم مازندران می تواند قطب بزرگی در رشته دوچرخه سواری باشد.

صادقی با اشاره به کاهش تیم های حاضر گفت: به علت نبود اسپانسر وشرکتهای سرمایه گذار وناهماهنگی مسئولین استان وهئیتها که موجب رکوداین ورزش در بین ورزشکاران شده است.

داور درجه آی کشور گفت: در حال حاضر 30 داور در استان فعالیت میکند.

اسماعیل مراد جعفری سرپرست تیم کرسی کندوان چالوس گفت: با توچه به اینکه در مرحله قبل مقام اول ودوم استقامت ومقام چهارم وپنچم سرعتی از تیم کندوان بود ودر مجموع تیم ما اول شد که با این عملکرد ورزشکاران این آمادگی را برای قهرمانی در این دوره را هم دارند.

وی افزود: تنها اسپانسر وحامی تیم کندوان چالوس در رشته کرسی وکوهستان فقط رئیس هئیت دوچرخه سواری سید حسین هاشمی است .

مراد جعفری اظهار داشت: در صورت حمایت بیشتر مسئولین شهرستان تیم کندوان وهئیت دوچرخه سواری آمادگی لازم را برای میزبانی های آتی را دارد.

مهدی کرد منجیری به صورت حرفه ای در رشته کوهستان به مدت  3 سال ودر رشته کرسی به مدت چندماه رکاب میزند گفت: تیم دوچرخه سواری کندوان با وجود نداشتن اسپانسر وکمبود امکانات بهترین تیم استان است.

وی از نداشتن اسپانسروکم توجه ای مسئولین گله مند بود.

شمس الله مظاهری که به مدت یک سال است عضو تیم کندوان چالوس است گفت: این تیم وضعیت خوبی در استان دارد وتنها مشکل تیم نبود اسپانسر لازم است.

مرتضی رضوانی قهرمان این دوره از لیگ گفت: این لیگ هر سال بدتر از سال قبل شده وبه دلیل نداشتن اسپانسرکافی وهزینه های گزاف این رشته باعث میشود عده ای کمی جذب آن شوند

kandevan

 






 

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 545 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 22:35

کندوان باز قهرمان مازندران شد

تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس در مسابقات لیگ برتر باشگاهای مازندران در رشته کرسی همچون مرحله اول و دوم در مرحله سوم و چهارم که میزبان این مسابقات هییت دوچرخه سواری چالوس بوده باز به مقام فهرمانی رسید این مسابقه که در بزرگراه چالوس برگذار شد و در یک کیلومتر انفرادی و در پانزده کیلو متری انفرادی انجام گرفت مرتضی رضوانی توانست در هر دو ماده به مقام قهرمانی برسد. در این مسابقه   60 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند و از رکابزنان تیم کندوان و اقایان اسماعیل مراد جعفری و برادر اقای رضوانی تشکر شود. و تیم کندوان متشکل از رکابزنان زیر بوده .مرتضی رضوانی و شمس الله مظاهری مهدی کرد منجیری و امین زمانی و مجید سلطانی و بوداغی و ذبیحی بودند.

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 539 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 22:37

kandevan

سرانجام تیم کندوان با حمایت اعضا و رکابزنان خود تصمیم گرفت برای اولین بار در لیگ دوچرخه سواری در رشته کرسی شرکت کند

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 403 تاريخ : 25 / 8 / 1393 ساعت: 19:58

چالوس میزبان لیگ استان شد

بعد از فراز و نشیبهای فراوان چالوس میزبان مسابقات لیگ برتر باشگاهای مازندران شد و بار این مسابقات بر دوش هییت دوچرخه سواری و باشگاه دوچرخه سواری کندوان بود و این هییت و باشگاه کندوان توانست این مسابقات را به نحوه شایسته ای برگذار نماید و قبل از مسابقات نماینده استان متشکل از جناب سرهنگ رنجبران و سید تقی خدادادی و مهندس اصفپور و دیگر اعضای هییت محترم استان پس از تایید مسیر مسابقه به انجام رسید و در این مسابقه   اقایان جناب سرهنگ شمس فرمانده محترم پلیس راه کندوان چالوس به همراه جناب سرگرد مشهدی همراه با اکیپ پلیس راه کندوان و نیروی مجترم انتظامی چالوس اقایان جناب سرهنگ جعفری و جناب سرهنگ ویسی و جناب سرهنگ رودگر و اکیپ همراه و نیروی انتظامی مرزن اباد به همراه اکیپ شان برگذار شد و از حمایت بیدریغ فرمانده محترم نیروی انتظامی چالوس جناب سرهنگ طبری تقدیر و تشکر میشود  و این مسابقه توانست به نحو احسن توسط این عزیزان به سرانجام  انحام رسد و این مسابقه در بزرگراه چالوس به تهران به  نحوه شایسته ای پایان یافت.در این مسابقه از شهرهای مختلف مازندران و با 12 تیم وباحضور 60 ورزشکار و 40 نفر همراه انجام شد و بدون هیچ مشکلی پایان یافت و از چالوس که میزبان این مسابقات بوده بوده تیم کندوان با نفرات کامل شرکت داشت.با تشکر رییس هییت دوچرخه سواری و مدیر تیم کندوان .سید حسین هاشمی

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 593 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 22:48

حمایت مسوولان ازمیزبانی مسابقه جایزه بزرگ ایران در چالوس کارگشا است

 

 

نسیم ورزش: مربی تیم لیگ برتری دوچرخه سواری کندوان چالوس خواستار حمایت مسوولان از میزبانی مسابقه جایزه بزرگ ایران در این شهرستان شد و آن را راهگشا دانست.

ˈسیدحسین هاشمیˈ ظرفیت توسعه ورزش دوچرخه سواری در غرب مازندران را مطلوب توصیف کرد و گفت : امکانات و شرایط میزبانی برای برگزاری این مسابقه بزرگ در چالوس وجود دارد که نیازمند مساعدت مسوولان استانی و شهرستانی بویژه جامعه ورزش چالوس، فرمانداری شهرستان، شهرداری و شورای شهر هستیم تا بتوانیم با میزبانی این رقابت بزرگ، ارتقا جایگاه ورزش و دوچرخه سواری منطقه و استان را در کشور شاهد باشیم.

وی میزبانی اینگونه رقابت های کشوری را برای شهرستان حائز اهمیت دانست و ادامه داد: برگزاری این مسابقات باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران می شود چرا که شاهد هستیم که دوچرخه سواران منطقه با جدیت بیشتری تمرینات خود را پیگیری می کنند.

رییس هیات دوچرخه سواری چالوس گفت : با حضور نیروهای فنی موجود در هیات و ظرفیت های خوبی که در دوچرخه سواری چالوس وجود دارد، می توانیم با حمایت حامیان مالی و گسترش این رشته ورزشی ارتقاء سلامت جامعه را تضمین کنیم.

وی افزود : نهادینه شدن فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه علاوه بر افزایش استفاده مردم از دوچرخه و ارتقای تندرستی و سلامت، در کاهش معضلات ناشی از ترافیک شهری و آلودگی هوا نیز موثر خواهد بود.

هاشمی دوچرخه استاندارد و حرفه ای را مهم ترین و تاثیرگذارترین نیاز تیم برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر دانست و گفت : با توجه به نداشتن حامی مالی و نبود بودجه قادر به خرید این دوچرخه ها که بیش از ۶۰ میلیون ریال قیمت دارد، نیستیم و متاسفانه به همین دلیل در حال حاضر ۳۰ رکابزن خوب که توانایی حضور در لیگ برتر دارند، نمی توانند در مسابقات شرکت کنند.

رییس هیات دوچرخه سواری چالوس با اشاره به نبود بودجه و اعتبار برای این هیات در سال جاری، افزود : تمامی هزینه های خرید ۱۲ دستگاه دوچرخه حرفه ای اعضای این تیم و حضور در مسابقات لیگ برتر کشور با هزینه شخصی پرداخت شده که ادامه این روند وضعیت پر افتخارآفرین ترین و تنها تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد.

هاشمی به برگزاری مرحله سوم لیگ برتر باشگاه های ایران در ۱۳ و ۱۴ شهریور امسال در لاهیجان اشاره کرد و گفت : این تیم دوچرخه سواری در رده های جوانان و بزرگسالان با ۱۲ رکابزن در این مسابقات شرکت خواهد کرد و در این راستا روزانه بیش از سه ساعت تمرین در جنگل های نوشهرو چالوس انجام می دهد.

مربی تیم لیگ برتری دوچرخه سواری کندوان اظهار داشت : اعضای این تیم به دلیل حضور در جنگل های منطقه به عنوان نگهبانان جنگل نیز نقش آفرینی می کنند ، از جمله در آتش سوزی جنگل های مرزن آباد که جمعه گذشته اتفاق افتاد، علاوه بر اطلاع رسانی به آتش نشانی در اطفای حریق نیز به ایفای نقش پرداختند.

تیم لیگ برتری دوچرخه سواری کندوان چالوس با ۱۲ عضو و کادر بومی توانست در دو سال گذشته عنوان سومی و ششمی را در لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های ایران در رشته کوهستان کسب کند و به دنبال تکرار مقام سومی در لیگ برتر کشور است.

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 454 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 22:50

جایزه72ملیون ریالی

ابتکار جدید ریس هیت دوچرخه سواری مازندران اقای عبدالهی

                            

لیگ دوچرخه سواری استان مازندران در رشته کرسی در یازده مرحله برگذار میشود که امسال جناب اقای عبدالهی ابتکار جدیدی به خرج داده و پس از پایان لیگ به نفرات اول تا سوم سرعت واستقامت مبلغ هفت ملیون ودویست هزار تومان جایزه نقدی اهدا مینماید.

امیدواریم که این برنامه در مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان استان هم انجام گیرد

 


 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 406 تاريخ : 14 / 8 / 1393 ساعت: 18:38

فراخوان هیأت دوچرخه سواری شهرستان چالوس برای ثبت نام در تیم های کندوان چالوس و شهید خانجانی

kandevan

 

هیأت دوچرخه سواری شهرستان چالوس برای رشد و پرورش استعداد ورزشکاران دوچرخه سوار شهرستان های چالوس و نوشهر فراخوانی را در سطح شهرستان انجام داده است

که طی آن از تمامی بانوان و آقایان که دارای دوچرخه مناسب و علاقه مند برای شرکت در مسابقات هستند را دعوت به همکاری و ثبت نام در تیم های کندوان و شهیدخانجانی نموده است.تمرینات در پیست های دوچرخه سواری کندوان واقع در : ورودی کمربندی چالوس، اشکاردشت(پیست خطیر بن)و خانی کان نوشهر انجام می شود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره : 09112930251 آقای هاشمی رییس هیأت دوچرخه سواری شهرستان چالوس تماس حاصل فرمایید.

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 477 تاريخ : 25 / 8 / 1393 ساعت: 20:11

پایان دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان

 ایران

دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان در ماده کراس کانتری به میزبانی شهرستان رشت به پایان رسید.
روز پنجشنبه مورخ پنجم تیر ماه دومین مرحله از مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاههای کشور در پارک سراوان رشت در بخش کراس کانتری در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان برگزار گردید.
 

در بخش جوانان 8 تیم با 28 ورزشکار شرکت کردند که نتایج زیر حاصل شد :

 

 

 kandevan

مقام اول را آقای امیر حسین جمشیدیان از تیم KTM با امتیاز 100 و زمان 1 ساعت و 23 دقیقه و 14 ثانیه 

 

مقام دوم آقای محمد رضا قاسمی مز تیم صبا نور گروس بیجار با امتیاز 85 و زمان 1 ساعت و 24 دقیقه و 15 ثانیه

 

مقام سوم جوانان را آقای مجید محمدپور  از تیم کندوان با کسب امتیاز 75 و زمان 1 ساعت و 25 دقیقه و 9 ثانیه کسب کردند.

 

در رشته کراس کانتری بزرگسالان 45 نفر از 16 تیم شرکت کرده بودتد که نتایج آن به شرح زیر حاصل شد :

 

کسب مقام اول و مدال طلا به  آقای پرویز مردانی از تیم آباریس با زمان 1 ساعت و 25 دقیقه و 9 ثانیه و امتیاز 100

 

کسب مقام دوم و مدال نقره آقای فراز شکری از تیم جاینت با زمان 1 ساعت و 25 دقیقه و 26 ثانیه و امتیاز 85 

و مقام سوم و مدال برنز به آقای نیما پاشایی از تیم  KTM با زمان 1 ساعت و 27 دقیقه و 38 ثانیه و امتیاز 75 به پایان رسید

 

در مراسم اختتامیه ایندوره از رقابات ها که در سالن آمفی تاتر هتل المپیک رشت برگزار گردید آقایان: بالو معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان - بهرام علی قنبری مسئول کیمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری - ایمان دلیل حیرتی رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان - فرهاد عصفوری مربی تیم ملی - مجید ناصری سرداور مسابقات - هری هندریکس سرمربی تیم ملی کوهستان و جمعی از پیشکسوتان و مسئولین حضور داشتند.

kandevan

DSCN0514.JPG  DSCN0419.JPG

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 445 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 22:57

پیشتازی دوچرخه سواران ساری و چالوس در مسابقات دوچرخه سواری مازندران

ساری - ایرنا - فصل جدید مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های مازندران روز جمعه در بابل آغاز و با پیشتازی رکاب زنان تیم های شهرداری ساری و کندوان چالوس پایان یافت.

 

                               به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته اول ودوم نهمین دوره این مسابقات که با رقابت حدود 60 دوچرخه سوار در دو رشته 200متر سرعت و استقامت، در شهرستان بابل برگزار شد، در رشته 200متر سرعت ' سیدرضاجبریلی ' از تیم شهرداری ساری زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت ونفر اول شد.

در این رشته، ' سیدمسعودصالحی ' از تیم بابلسر و ' ابوالفضل مجدی' از تیم جواهری مهرکیش تنکابن به ترتیب دوم وسوم شدند.

در رشته دور حذفی( استقامت جاده)، ' شمس اله مظاهری' و ' مرتضی رضوانی' هر دو از تیم کندوان چالوس مقام اول ودوم را از آن خود کردند و '' سیدرضاجبریلی ' تیم شهرداری ساری در رده سوم ایستاد.

دبیرهیات دوچرخه سواری مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در رقابتهای امسال در مجموع حدود 60 دوچرخه سوار در قالب 12 تیم باشگاهی از مازندران در مسیر شهرهای این استان با هم رقابت می کنند.

'سید تقی خدادادی' افزود: مرحله سوم وچهارم مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های مازندان جمعه نهم آبان ماه به میزبانی چالوس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در مجموع برای مسابقات امسال حدود 72 میلیون ریال جایزه نقدی از سوی ' عبدالهی ' رییس هیات دوچرخه سواری مازندران درنظرگرفته شده که به سه نفر رشته سرعت وسه نفر رشته استقامت اهداء خواهد شد.

در هشتمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری باشگاه های مازندران در سال گذشته هشت تیم با هم رقابت کردند، که در در شته استقامت جاده تیم شهرداری فریدونکنار قهرمان شد و تیم های بابل و ساری به ترتیب دوم وسوم شدند.

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 409 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 23:00

   مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری مازندران
 
« اختصاصی شبکه نیوز » مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان در مازندران به میزبانی شهرستان ساری به کارخود پایان داد. هیات دوچره سواری چالوس با تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس توانست به مقام های قهرمانی این دوره از مسابقات در ساری پایان دهد.

 

kandevanپایان مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان در مازندران

 

 

مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کوهستان در مازندران به میزبانی شهرستان ساری به کارخود پایان داد.


به گزارش خبرنگار شبکه نیوز از ساری؛ هیات دوچرخه سواری چالوس با تیم دوچره سواری کندوان چالوس توانست به مقام های قهرمانی این دوره از مسابقات در ساری پایان دهد.

 


اسماعیل مرادجعفری سرپرست تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اعلام خبر فوق؛ افزود: دراین دوره از مسابقات دوچرخه سواری رشته کوهستان دراستان مازندران، تیم کندوان توانست در رشته     کراس کانتری( XC ) در رده جوانان مقام نخست را با حضور دوچرخه سوار تیم کندوان بنام مجید محمدپور از چالوس مقام اولی را از آن خود کند.

 


 
نایب رییس تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس با اشاره به این مطلب که خوشبختانه بزرگسالان تیم دوچرخه سواری کندوان توانستند سه مدال از رشته کراس کانتری( XC ) کوهستان را تصاحب کنند، خاطرنشان ساخت: در رشته کراس کانتری( XC ) آقایان مهدی کرد منجیری، اسماعیل مرادجعفری و امیرحسین قلعی زاده به ترتیب توانستند مقام اول، سوم و چهارمی را از آن خود نمایند.

 


اسماعیل مرادجعفری سرپرست تیم دوچرخه سواری کندوان درپایان این گفت وگو اضافه کرد؛ تیم کنداون درمجموع تیمی؛ توانست در رده جوانان وهمچنین در رده بزرگسالان هر دو عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات انتخاب شدند .

kandevan

 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 492 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 23:03

مربی تیم لیگ برتری دوچرخه سواری کندوان چالوس ازنبودحمایتها انتقادکرد

نوشهر- ایرنا - مربی تیم لیگ برتری دوچرخه سواری کندوان چالوس از بی توجهی در حمایت از این تیم ورزشی انتقاد کرد.

 

                                                           ˈسیدحسین هاشمیˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این تیم در دو سال گذشته عنوان نایب قهرمانی و ششمی را در لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های ایران در رشته کوهستان کسب کرد ولی اکنون برای ادامه حضور در عرصه با مشکل مواجه شده است.



وی افزود : مهم ترین نیاز تیم برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر تامین دوچرخه استاندارد است که با توجه به نداشتن حامی مالی، قادر به خرید آن نیستیم.



هاشمی گفت : اگر اعتبار مورد نیاز پر افتخارآفرین ترین تیم دوچرخه سواری مازندران تامین شود ، در سال جاری به جایگاه واقعی در کشور دست می یابد.



وی افزود : بیش از 200 دوچرخه سوار در شهرستان چالوس رکاب می زنند ولی انگیزه آنان برای ادامه فعالیت در این عرصه به خاطر این که قدرت مالی خرید دوچرخه را ندارند و حامی مالی هم وجود ندارد، کمتر شده است.



مدیر تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس گفت : جامعه ورزش شهرستان از دو سال پیش وعده خرید 10 دستگاه دوچرخه حرفه ای برای این تیم را داد ، ولی تاکنون محقق نشده است.



وی افزود : برای پیشبرد اهداف تیم تاکنون از درآمدهای شخصی هزینه کردم ولی ادامه فعالیت با چنین روندی ممکن نیست.



هاشمی تاکید کرد : ما برای کسب افتخار شهرستان تلاش می کنیم اما از سوی مسوولان این شهرستان هیج کمکی به ما نمی شود.

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 373 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 23:06

پایان لیگ دوچرخه سواری کوهستان ایران

kandevan

دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان در ماده کراس کانتری به میزبانی شهرستان رشت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ روز پنجشنبه مورخ پنجم تیر ماه دومین مرحله از مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان باشگاههای کشور در پارک سراوان رشت در بخش کراس کانتری در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان برگزار گردید.

در ایندوره از رقابتها 18 تیم باشگاهی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نتایج زیر حاصل شد:
در بخش جوانان :

امیر حسین جمشیدیان از تیم KTM با زمان 1/23/14 مقام اول
محمد رضا قاسمی از تیم صبا نور با زمان 1/24/15 مقام دوم
مجید محمد پور از تیم کندوان چالوس با زمان 1/25/09 مقام سوم

kandevan

در بخش بزرگسالان:

پرویز مردانی از تیم آباریس با زمان 1/25/09 مقام اول
فراز شکری از تیم جاینت با زمان 1.25.26 مقام دوم
نیما پاشایی از تیم KTM با زمان 1/27/38 مقام سوم دست یافتند.

در مراسم اختتامیه ایندوره از رقابات ها که در سالن آمفی تاتر هتل المپیک رشت برگزار گردید آقایان: بالو معاون مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان - بهرام علی قنبری مسئول کیمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری - ایمان دلیل حیرتی رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان - فرهاد عصفوری مربی تیم ملی - مجید ناصری سرداور مسابقات - هری هندریکس سرمربی تیم ملی کوهستان و جمعی از پیشکسوتان و مسئولین حضور داشتند.

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 369 تاريخ : 25 / 8 / 1393 ساعت: 20:10

کسب مقام قهرمانی تیم کندوان چالوس در رقابتهای دوچرخه سواری کرسی استان


جهت مشاهده تصوير در اندازه واقعي كليك كنيد.     



    به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس ، تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس که در رقابتهای قهرمانی استان در رشته کرسی در شهرستان بابل شرکت کرده بود موفق شد در مجموع و در مرحله اول و دوم لیگ به مقام قهرمانی دست پیدا کند . از این تیم شمس ا... مظاهری مقام اول و مرتضی ضوانی مقام دوم مسابقات را کسب نمودند . مرحله سوم و چهارم این مسابقات بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان چالوس برگزار خواهد شد .

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 379 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 23:12

ایام شهادت امام حسین

ما هم با ملت خدا جو در مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین شرکت کرده و به پیشگاه امام زمان تسلیت گفته و ارزوی ادامه راه امام حسین را داریم و به رهبر عزیزمان این ایام مبارک را تسلیت میگوییم.

مدیریت باشگاه دوچرخه سواری کندوان چالوس

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 462 تاريخ : 14 / 8 / 1393 ساعت: 18:58

اولین سرپرست شمالی تیم ملی

باشگاه دوچرخه سواری کندوان چالوس به اقای سید ایمان دلیل حیرتی که همراه تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی اسیا در کشور اندونزی به عنوان سرپرست تیم ملی ایران حضوردارد تبریک گفته و برای ایشان ارزوی توفیق مینماید.و از وجود چنین عزیزی افتخار می کند. لازم به توضیح است که اقای دلیل حیرتی رییس هییت دوچرخه سواری استان گیلان است.و اطلاع یافتیم که متاسفانه تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در مسابقات قهرمانی اسیا در کشور اندونزی به مقام تیمی چهارم رسیدند.

مدیر تیم کندوان

سید حسین ها شمی

kandevan

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 446 تاريخ : 24 / 8 / 1393 ساعت: 23:15

چالوس میزبان مسابقات مازندران

شهرستان چالوس میزبان مرحله سوم و چهارم لیگ برتر دوچرخه سواری کرسی استان مازندران شد.پس از مذاکرات چهار روزه رییس هییت دوچرخه سواری و مدیر تیم کندوان چالوس و پا در میانی امام جمعه محترم چالوس و نماینده محترم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی .فرماندار محترم به در خواست این هییت و تیم کندوان در مورد اینکه شهرستان چالوس میزبان مسابقات دوچرخه سواری مازندران شود مورد موافقت ایشان قرار گرفت.این مسابقه در رشته دوچرخه سواری کرسی در ماده یک کیلومتر انفرادی و 100 کیلو متر تیمی در بزرگراه چالوس برگذارمیشود.این مسابقه با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان و پلیس راه کندوان چالوس و مدیریت بزرگراه انجام میشود  

رییس هییت دوچرخه سواری چالوس

و مدیر تیم کندوان.سید حسین هاشمی

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 457 تاريخ : 10 / 8 / 1393 ساعت: 23:47

مظاهری از کندوان تا اسیایی

شمس الله مظاهری از تیم دوچرخه سواری کندوان که در مرحله اول و دوم لیگ برتر مازندران در رشته کرسی به مقام قهرمانی در تاریخ 25 مهر 93 رسیده بود در تاریخ 2 ابان 93 در مسابقات قهرمانی کشور در تهران شرکت نمود و به مقام قهرمانی کشور رسید و طی تماسی که مدیر تیم کندوان چالوس اقای سید حسین هاشمی با رییس سازمان لیگ برتر ایران جناب اقای محمود وفایی گرفت اقای شمس الله  مظاهری خودش را باید اماده مسابقات قهرمانی اسیا   نماید. این مسابقه در اواسط فصل بهار 94 و جزییات مسابقات قهرمانی اسیا بعدا از سوی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 680 تاريخ : 10 / 8 / 1393 ساعت: 23:25

مظاهری قهرمان ایران شد

شمس الله مظاهری از تیم کندوان دررشته دوچرخه سواری کرسی در مسابقات قهرمانی کشور در ماده استقامت درتاریخ 2 ابان در تهران به مقام قهرمانی رسید و اقای مظاهری پس از شرکت در لیگ برتر مازنذران که به نام تیم کندوان شرکت نموده بود و در دور حذفی که مسافت ان 60 کیلو متر بود هم به مقام قهرمانی رسید و پس از ان در مسابقات قهرمانی کشور در تهران به نام تیم مازندران شرکت نمود. وتیم مازندران را هم توانست به مقام قهرمانی کشور برساند.

kandevan

 

 

 

 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 691 تاريخ : 25 / 8 / 1393 ساعت: 19:54

خبرنامه